Cosa hè u cuncepimentu architetturale è quali sò i so principii

Cosa hè u cuncepimentu architetturale è quali sò i so principii

Cosa hè u cuncepimentu architetturale

U cuncepimentu architetturale si riferisce à quellu chì prima di a custruzzione di u bastimentu, u designer, secondu u compitu di custruzzione, face una supposizione cumpleta in anticipu di i prublemi esistenti o possibili in u prucessu di custruzzione è u prucessu d'usu, è elabora una soluzione à questi prublemi Disegni è i ducumenti sò spressi. Cum'è una basa cumuna per a preparazione di u materiale, l'urganizazione di e custruzzioni è vari tippi di travagliu in i travagli di produzione è di custruzzioni. Hè cunvenutu per tuttu u prugettu di esse realizatu in un ritmu unificatu secondu u pianu predeterminatu cunzidiratu cunzidiratu in u limitu d'investimentu predeterminatu. È fà chì i palazzi custruiti rispondenu pienamente à i vari requisiti è usi previsti da l'utenti è a sucietà.
Cosa hè u cuncepimentu architetturale
Chì sò i principii di u cuncepimentu architetturale
Trè principii di cuncepimentu di l'ingenieria: scentificu, ecunomicu è ragiunevule.
1. U cuncepimentu architetturale deve prima risponde à i requisiti per l'usu: secondu u scopu di u bastimentu, cuncepisce in cunfurmità cù e specifiche di cuncepimentu currispundenti. Per esempiu: esigenze di spaziu, esigenze di prutezzione ambientale, esigenze di illuminazione, esigenze di prutezzione di u focu, esigenze di durabilità strutturale, esigenze sismiche, ecc.
2. U cuncepimentu architetturale deve aduttà i principii di e misure tecniche ragiunevuli: selezzione curretta di i materiali di custruzzione, arrangiamentu ragiunevule di u spaziu d'usu, cuncepimentu ragiunevule di struttura è di struttura, è cunsiderazione di cunvenzione di custruzzione è accurtamentu di u periodu di custruzzione. Per uttene obiettivi ecunomichi.
3. U cuncepimentu architetturale cunsidereghja l'estetica di u bastimentu. Per residenziali, uffiziali, è altri edifizii publichi, un ambiente cunfortevule è bellu deve esse creatu. Un cuncepimentu ragiunevule deve esse fattu per a forma di u bastimentu, a dicurazione di a superficia è u culore.
Chì sò i principii di u cuncepimentu architetturale
Chì sò e specifiche di cuncepimentu per e costruzioni monolitiche assemblate
1. U cuncepimentu integratu di a custruzzione di l'assemblea deve rispettà i requisiti di e norme naziunali attuali per e varie norme di cuncepimentu architettonicu è i requisiti di a prutezzione di u focu pertinente, impermeabile, risparmiu energeticu, isolamentu acusticu, resistenza à i terramoti è precauzioni di sicurezza, è deve risponde i principii applicabili, ecunomichi è di cuncepimentu bellu. In listessu tempu, deve risponde à i requisiti di industrializazione di l'edifici è di edifici verdi.
2. A cuncezzione integrata di l'edificiu di l'assemblea deve ghjunghje à a standardizazione è a serializazione di unità di basa, strutture di cunnessione, cumpunenti, accessori è pipeline di apparecchiature, aduttà u principiu di menu specificazioni è di più cumbinazioni, è unisce una varietà di forme architettoniche.
3. E specifiche è i tippi di varie parti strutturali prefabbricate, sistemi di decorazione interiore è sistemi di tubazioni di apparecchiature selezziunate per l'assemblea di cuncepimentu integratu di l'edificiu devenu risponde à i requisiti di e norme di custruzzione è di e funzioni di custruzzione, è adattassi à a variabilità flessibile di u spaziu funziunale principale di u bastimentu.
4. Per i bastimenti monolitichi assemblati cun esigenze di cuncepimentu sismicu, a forma di u corpu, a disposizione è a struttura di u bastimentu devenu conformi à i principii di cuncepimentu sismicu.
5. L'edificiu integratu deve aduttà u cuncepimentu integratu di a custruzzione civile, a dicurazione è l'attrezzatura. In listessu tempu, u pianu d'urganizazione di a custruzzione per a decorazione interiore è l'installazione di l'attrezzatura hè effettivamente cumbinatu cù u pianu di custruzzioni di a struttura principale per uttene cuncepimentu sincrunu è custruzzioni sincrona per accurtà u periodu di costruzione.
Chì sò e specifiche di cuncepimentu per e costruzioni monolitiche assemblate

Tempu di posta: Maghju-06-2020