Introduzione à u cuncepimentu architetturale, e so prospettive d'impiegu sò bone

Introduzione à u cuncepimentu architetturale, e so prospettive d'impiegu sò bone

Introduzione à u Prughjettu Architettonicu

U cuncepimentu architetturale, in un sensu largu, hè una disciplina chì studia l'architettura è u so ambiente. L'architettura hè una disciplina chì abbraccia a tecnulugia di l'ingegneria è l'umanità è l'arte. L'arte architettonica è a tecnulugia impegnata in l'architettura, oltre à l'aspetti estetichi è pratichi di l'arte architettonica cum'è arte pratica, ancu se sò chjaramente diverse ma strettamente legate, è u so pesu dipende da a situazione specifica è da a struttura di l'edificiu. Differenti è assai sfarenti.
U cuncepimentu architetturale hè spessu realizatu trà a decisione di a situazione di u bastimentu, u tippu di custru è u costu di a custruzzioni. Dunque, u cuncepimentu architettonicu hè un prucessu di regolazione operativa è specificazione di e condizioni ambientali, d'usu, è economiche è di esigenze. Stu prucessu hà micca solu u so valore praticu, ma ancu u so valore spirituale, perchè l'urganizazione spaziale creata per ogni tipu d'attività suciale hà da influenzà u modu in cui a ghjente si move in ellu.
L'architettura hè una disciplina chì studia l'edificii è i so circondi. Hà per scopu di riassume l'esperienza di l'attività architettoniche umane per guidà a creazione di disegni architettonici, custruisce un certu ambiente di sistema, ecc. U cuntenutu di l'architettura di solitu include dui aspetti di a tecnulugia è di l'arte.
L'uggetti di ricerca di l'architettura tradiziunale includenu a cuncezzione di edifici, gruppi di edifici è mobili interni, a pianificazione è a cuncezzione di giardini paisaghji è paesi urbani. Cù u sviluppu di l'architettura, l'architettura di u paisaghju è l'urbanisimu sò pocu à pocu sfarenti da l'architettura è diventanu discipline relativamente indipendenti.
L'oggetti di i servizii di architettura ùn sò micca solu persone naturali, ma ancu persone sociali, micca solu per soddisfà i requisiti materiali di e persone, ma ancu per soddisfà e so esigenze spirituali. Dunque, i cambiamenti in a produtività suciale è e relazioni di produzzione, i cambiamenti in a pulitica, a cultura, a religione, l'abitudini di vita, ecc., Tutti anu una stretta influenza nantu à a tecnulugia di e costruzioni è l'arte.

Tempu di posta: Maghju-06-2020